Re: [Lug-bg] Падове на скоростта при използване на Network Manager

  • Subject: Re: [Lug-bg] Падове на скоростта при използване на Network Manager
  • From: Georgi Hristozov <georgi@xxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 28 Apr 2009 17:25:00 +0300

Marian Marinov написа:
> Пропуснах да кажа, че когато ми изчезне свързаносста едно напомняне на
> драйвера към кой AP съм бил вързан решава проблема изцяло :) Така, че проблема
> изглежда не е чак толкова сложен :)
>
> Мариян

Здрасти,

Първоначално се страхувах от wicd, защото няма готови пакети за Fedora,
и не ми се трошеше главата с още странни проблеми, но в крайна сметка
последвах съвета на Дамян и го изпробвах. Доволен съм, но отново се
случи същата боза. Това ме навежда на мисълта, че и при мен е от модула
за wireless картата (аз обаче съм с iwl3945). Опитах с по-ново ядро
(преди това бях с 2.6.27.21, сложих 2.6.29.2 от Koji), защото доста са
пипали по iwl3945, но не помогна. Отново с рестарт (добре, "напомняне"
:) ), този път на wicd, нещата се оправят. Проблемът с този модул е
доста странен - не мога да си обясня как нещата се оправят дори без да
се сваля интерфейса.