Re: [Lug-bg] проверка на свързаност

  • Subject: Re: [Lug-bg] проверка на свързаност
  • From: Yordan Georgiev <y.georgiev@xxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 29 Apr 2009 18:33:55 +0300

Здравей,

Мерси много за отговора ти. В момента си следя нещата през RIPE, но
всичко е многоооо бавно, ако трябва да провериш 100 автономни системи
къде и как са свързани. В общи линии на мене ми трябва да знам с кои
BG AS имам "not connected" и съответно до AS от къде имам път към тях.
Целта е като ми изчезне свързаност към даден доставчик да мога да знам
кои доставчици още ще избягат на паша. Май доста объркано го обясних
:(

Данчо.