Re: [Lug-bg] (Quagga) Multiple Routing Table Support?

  • Subject: Re: [Lug-bg] (Quagga) Multiple Routing Table Support?
  • From: Marian Marinov <mm@xxxxxxxx>
  • Date: Tue, 12 May 2009 13:34:05 +0300

TABLENO важи за цялата quagga.

базиран на кода за имплементиране на TABLENO е написан и patch-а за bgpd. За
съжаление обаче аз никъде не успях да намеря патча на Румен за сметка на това
открих оригиналния на Rick Payne:
	http://marc.info/?l=zebra&m=98201851501787&w=2

И допълнително открих още един:
	http://ssi.bg/~alex/zebra-0.92a-table-realms-prefsrc-kernel.diff

Публикуван от Александър Атанасов:
	http://marc.info/?l=zebra&m=99849584425329&w=2

Като цяло теб те интересува този search:
	http://marc.info/?l=zebra&w=2&r=1&s=table-map&q=b

И все пак помисли си дали неможе да се постигне всичко и с дефинирането на
няколко рутера в bgpd-то с no redestribute в единия.

Поздрави
Мариян