Re: [Lug-bg] стартиране на tty1 но през ssh

  • Subject: Re: [Lug-bg] стартиране на tty1 но през ssh
  • From: Momchil Ivanov <slogster@xxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 22 May 2009 09:46:34 +0200

На Thursday 21 May 2009 10:47:51 Victor Keremedchiev написа:

> startx & не върши работа, това кара Х да отива в background  нали?
>
> Ще навляза в подробност: вместо баща ми да натисне login: XXX и password:
> XXX и после startx  и да тръгне KDE искам аз да го направя през ssh

Това е което ти трябва. Процесът отива в background, това го искаш, за да може
като прекратиш ssh сесията, X-а да продължи  да върви на машината. Ако нямаш
друга стартирана X сесия, на монитора ще ти излезе сегашната и съответния
tty, на който ти се пуска X-а, ще бъде избран; т.е. като цъкнеш startx & и
нямаш вече стартирана X сесия, баща ти ще види как X-а се  пуска и зарежда
съответния windows  manager, който си сетнал в ~/.xinitrc

Момчил