Re: [Lug-bg] Проблем с Iptables-Batch

  • Subject: Re: [Lug-bg] Проблем с Iptables-Batch
  • From: Peter Pentchev <roam@xxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 30 Jun 2009 13:05:09 +0300

On Tue, Jun 30, 2009 at 02:23:37AM -0700, Ivan Filipov wrote:

> Здравейте,
>
> имам проблем с подкарването на iptables-batch при по нов iptables. В
> момента се опитвам да го подкарам с някакъв пакет който по принцип беше
> в RPM формат. От него извадих съответно сорса който си е чист
> iptables-1.4.4 и няколко patch-а които ми трябват. Като например
> iptables-tproxy и iptables-batch, може и iptables-IMQ да го имам
> .Проблемът е ,че така и не мога да намеря подходящата комбинация patch /
> iptables-version... която да се пачне успешно и след това да се
> компилира iptables-batch.С iptables-batch ще мога да наливам по лесно
> [...]

Доста ще помогне, ако кажеш каква дистрибуция на Linux и коя нейна версия,
както и коя версия на ядрото, ползваш :)  Информацията за версиите
(не "версийте", което продължава да бъде една неразбираема за мен грешка)
е много важна, да не кажа основната, част при всеки доклад за грешка
или просто въпрос :)

Поздрави,
Петър

--