Re: [Lug-bg] Как да гепя на screen изхода

  • Subject: Re: [Lug-bg] Как да гепя на screen изхода
  • From: Yanko Kaneti <yaneti@xxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 17 Sep 2009 16:15:57 +0300

On Thu, 2009-09-17 at 15:15 +0300, Kamen Medarski wrote:
> Здравейте Група,
>
>  тъй като забелязвам че напоследък няма много неща които да се
> дискутират, се чудех дали някой от вас няма може да помогне в една
> много нетипична ситуация?
>
> Та ситуацията е следната:
> използвам xprop -spy WM_ICON_NAME  за да взема името  на даден джам,
> което м/у впрочем се сменя често. Идята ми е да събирма хронологично
> имената на този джам. Може да ви се струва тъпо, но в тази ситуация е
> май е единствено решение, но това са детайли. Та като пусна тази
> проста команда с пренасочване на изхода и грешката към файл, тя се
> [...]

Проблема е със буферирането на изхода си което прави xprop, и липсата на
ключета да се контролира.
Повече по темата за stdio буферирането:
http://www.pixelbeat.org/programming/stdio_buffering/

От съвсем скоро в coreutils има едно инструментче stdbuf , което
позволява да се заобиколи тази трудност. Специално със xprop тук пробвах

stdbuf  -i 0 -o 0 -e 0 xprop -spy WM_ICON_NAME > testxprop 2>&1

което изглеждаше да работи.

Поздрави
Янко