Re: [Lug-bg] виртуален файл

  • Subject: Re: [Lug-bg] виртуален файл
  • From: Georgi Chorbadzhiyski <gf@xxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 01 Oct 2010 13:17:29 +0300

Around 10/01/10 12:52, Marian Marinov scribbled:
> На какъв език искаш да го правиш това?

Работя с външни програми, ако беше само мой код решението е лесно :)

> Трябва ли ти да го представяш като FS?

Да, файла трябва да мога да го отварям с всякакви програми със стандартен
open(2) и в него да мога да правя lseek64(2).

> Аз съм правил подобни неща със филми :)

За нещо подобно ми трябва.

Записвам десет файла по една минута, след което в плеъра искам
да гледам един "файл", който е десет минути. Тук мога да намеся playlist
в програмата, но е частен случай, а и самите ми файлове всеки сам
по себе си не е цял, а е все едно съм направил split -b 1000000 file,
ефективно просто като му е дошло времето файлът е бил отрязан и
хедърите липсват (нищо, че е mpeg-ts и си работи).

> Performance ли търсиш или просто разпръскване на данните ?

Удобство и да не дублирам данни, който вече ги има на диска,
просто защото са много. 1 час видео == 60 файла от ~55Mb, ерго
ако тръгна да ги cat-вам заедно ми трябват още 3.3GB диск плюс
времето да се изчетат и запишат, което не е никак малко.

--
Georgi Chorbadzhiyski
http://georgi.unixsol.org/