Re: [Lug-bg] nsupdate - could not read key

  • Subject: Re: [Lug-bg] nsupdate - could not read key
  • From: "Martin Kolev" <martin@xxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 22 Oct 2010 21:16:58 +0300

От любопитство реших да видя какво ще изведе strace. От онова, което ми
изведе, успях да разбера, че nsupdate търси да отвори първо публичния ключ,
а след това частния, което ми се струва странно. От всичката документация,
която изчетох останах с впечатлението, че двата ключа не е необходимо да се
съхраняват заедно или аз нещо съм се объркал. Както и да е. Реших да ги
събера заедно и да пробвам, но този път изгърмя с: private key is invalid
Май ще взема да се примиря с това и да мина на вариант с опция -y.

Поздрави,
Мартин Колев