Re: [Lug-bg] OT - Програма за изучаване на Linux

  • Subject: Re: [Lug-bg] OT - Програма за изучаване на Linux
  • From: "Grigor Kolev" <grigor.kolev@xxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 20 Jun 2012 22:50:21 +0300

Мисля, че грешиш.
Децата ще стават големи хора и трябва да се държим с тях като с такива.
Сега графиката те сами ще я научат от цъкане. Наистина едва ли на всички ще им е интересно но 10% ще си го сложат в къщи и ако не успеят да си пуснат pppoe, звука, микрофона, wifi, ... ще се откажат. Всички знаем, че системата има ужасен проблем с драйвърите и 95% от случаите се решава от конзола и с .conf файлове.
Ако си пуснат основните неща може след време да станат добри специалисти.
А vim без конзола преди това?
Зависимости имах предвид когато започне да вади грешки при някоя инсталация да знаят че има едно нещо наречено зависимост и да видят какво им трябва.
А за крайния потребител си прав него ама никак не го интересува какво ще учи обаче ние гоним онези 10%