[Lug-bg] Coliberator - конференция в Букурещ

  • Subject: [Lug-bg] Coliberator - конференция в Букурещ
  • From: Martin LibTec <martin.libtec@xxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 3 Jun 2016 15:04:04 +0300

Здравейте!

Пиша ви от името на организатора на Coliberator, което е конференция
за свободен софтуер провеждаща се в Букурещ всяка година.  Макар и със
закъснение, каним ви да се присъедините тази събота и неделя (4-5
юни). :)

https://coliberator.ceata.org/

На събитието ще бъде Paul Kocialkowski (PaulK) от Франция, който е
основния разработчик Replicant (напълно свободна версия на Android) и
приносител към GNU Libreboot (свободен BIOS).  През двата дни той ще
води лекции и работилници относно инсталирането на Replicant и
Libreboot.

На конференцията ще може да се запознаете и с много други ентусиасти,
разработчици и активисти.  Повече информация има на сайта.  Може да се
регистрирате по всяко време за конференцията, като входа е безплатен и
с дарение по желание.

Конференцията е от 10:00 до 17:00 и двата дни, като повече подробности
относно местоположението ще получите при регистрация.  Ако имате
някакви въпроси, може да ги отправите към мен или Tiberiu, който също
следи списъка и е основния организатор на конференцията.

Tiberiu е основателя Ceata (https://ceata.org/), която е основната
организация за свободен софтуер в Румъния.  Той също е основател на
Tehnoetic (https://tehnoetic.com/), магазин за хардуер съвместим със
свободен софтуер - в момента продава телефони с инсталиран Replicant
на тях.

Всичко хубаво и се надявам да се присъедините на конференцията! :)

ПП: Относно транспорт до Букурещ, лично аз дойдох с влак от София,
    който всеки ден тръгва в 08:00 и пристига 17:30 в Букурещ.
    Отиване и връщане общо струва 95 лева.  Казаха ми, че в петъците
    също има и нощен влак, но попитай в БДЖ за всеки случай -
    телефонът им е 0700 10 200.  Също има и автобуси до Букурещ. ;)
    Ако имате въпроси относно транспорта и престоя, пишете.