Re: [Lug-bg] Проблем с клавиатура.

  • Subject: Re: [Lug-bg] Проблем с клавиатура.
  • From: Computer Burgas <secvritas1@xxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 1 Sep 2016 12:13:05 +0300

логни се през някакъв ssh и виж какъв хардуер има разпознат. виртуалбокс мапва реалният хардуер навътре като някакъв виртуален, за да може да разграничава хоста от виртуалката. виж дали са ти пуснати и екстрите (забравих как са го кръстили) нямам работещ виртуал бокс в момента. но има изискване за допълнително стартиране на външни USB хардуери.

Зациклих.
Ситуацията е следната.

Имам имидж на дебиан но с промени по ядрото искам да стифна до bash или sh

Конвертирах .img до .vdi
Заредих го във virtualbox
В GRUB пила init=/bin/bash
Всичко си тръгва но не ми работи клавиатурата. Някой да се е зблъсквал?