Re: [Lug-bg] Под-домейн, зад рутер

  • Subject: Re: [Lug-bg] Под-домейн, зад рутер
  • From: Peter <peter@xxxxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 11 Nov 2016 20:50:31 +0200

Направи си на рутера нещо такова:

портове от 1 до 33 000  ги пренасочи към  192.168.1.1
портове от 33001 ги пренасочи към 192.168.1.1(или каквито са ти вътрешните IP-ta)

Минусът ти е,че ще трябва да пишеш портове...

Друг вариант е:

рутер --> nginx -> server 1
		-> server 2

Nginx  да го ползваш реално за reverse proxy.

Но това ще работи само за HTTP

--

Peter Zyumbilev