Re: [Lug-bg] формат на документите от държавната администрация

  • Subject: Re: [Lug-bg] формат на документите от държавната администрация
  • From: Sah War <ve4ernik@xxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 20 Oct 2020 00:35:21 +0300

Целта е да задлъжняваме на Microsoft, които са просто фасада за NSA/military-industrial complex/DeepState, също като IBM, Google, Amazon, Apple и т.н.! 🙄
За да си ги купуват правителствата и да индоктринират хората с proprietary apps... & NSA-spyware...

Дотогава пробвай това:

На нд, 11.10.2020 г., 20:29 ч. Todor Belev <todorin@xxxxxx> написа:
Petre,
явно не усещащ проблема. "Безплатната" версия на MS Office няма как да помогне, от сайта на съда се сваля документ, който не може да се качва там.

с Уважение,
Тодор Белев
0898303366

Другият вариант е безплатната уеб версия на MS Office

https://www.microsoft.com/en/microsoft-365/free-office-online-for-the-web

Peter Zyumbilev

E peter@xxxxxxxxxxxxxxxx