Re: [Lug-bg] LUG-BG 2018

  • Subject: Re: [Lug-bg] LUG-BG 2018
  • From: Marian Marinov <mm@xxxxxxxx>
  • Date: Wed, 21 Feb 2018 13:50:02 +0200

Колеги,
мисля, че събрахме достатъчно лекции за 3-и март и съответно ви напомням да дойдете до Пловдив да се видим и да си поговорим :)

11:00 - 11:45 	Ангел Щилянов 	How to setup Kdump & Kexec
12:00 - 12:45 	Леон Анави 	Осветление с Home Assistant и MQTT
12:45 - 14:00 	всички 	ОБЯД
14:00 - 14:45 	Рангел Иванов 	Въведение в RISC-V архитектурата

Много е вероятно да имаме и workshop и/или лекция за използването на hardware keys (smartcard/pgp) под Линукс.

Много ще се радвам ако има и други предложения за лекции, и ви моля да помислите за теми за ligthning talks или дискусии.

Поздрави,
Мариян