lug-bg: Modemi i t.n.(Non-member: by way of owner)

  • Subject: lug-bg: Modemi i t.n.(Non-member: by way of owner)
  • From: root@xxxxxxxxxxxxxxxxx (root@xxxxxxxxxxxxxxxxx)
  • Date: Sat, 26 Dec 1998 12:29:19 +0000 (GMT)

Zdrasti
  Bjah bolen tochno po Koleda :( i ne mozhah da vi chestitja, chestito:)
(az sym ateist ama kakvo da se pravi...).

  Ta znachi problemyt mi e edin modem, vypreki che ne mislja che e v
modema problema. Prosto kato se vyrzhe njakoj kym nego vmesto normalen
terminal pochva da mu pljue majmuni. Mnogo kofti. Ne se opravi s
vkljuchvane i izkljuchvane na modema (i 'init q' sled tova, vypreki che
neznam tochno koe inicializira). Mozhete li da mi pomognete? 10x:)

  Drugo, koeto me interesuva e programata za mailing list. Bihte li mi
kazali otkyde mozhe da si nabaram source? Trjabva mi za da si napravja
igrichka po poshtata.

  Mi tva e, vse za problemi vi tyrsja ama...

V0rbiz

For more send to lug-bg-request@xxxxxxxxxxxx a single word 'info'