Re: lug-bg: Traffic quota

  • Subject: Re: lug-bg: Traffic quota
  • From: lekov@xxxxxxxxxxxxxx (Stoyan)
  • Date: Sun, 25 Apr 1999 22:08:27 -0700

Da, probval sam net-acct-0.4.tgz, no ne vurshi dobra rabota
samo deto ima golemi pisania v readme-to ;-)
po-dobra rabota shte ti vurshi ipfwadm, chestno kazano

a niama kak da vadia danni ot logovete za userite, zashtoto prosto te ne se
logvat,
kogato polzvat icq naprimer
sas proxy-to e lesno.. Davash mu samo vkliuchen ident, i problema ti e
reshen

A programkite, za koito ti govoria, sa 100KB i dvete obshto... Puskam ti gi
na e-maila,
da vidish dali shte ti svurshat rabota