Re: lug-bg: VmWare

  • Subject: Re: lug-bg: VmWare
  • From: judas@xxxxxx (Hristo Georgiev)
  • Date: Mon, 24 May 1999 14:25:16 +0200

Ami az se opitah da go instaliram.....t.e. go instalirah ama ne stignah do
nikyde...pyrvo pri instalaciqta izrewa ce vmware-to bilo kompilirano  za
kernel 2.2.1 a az sym bil sys 2.2.7...kakto i da e. Pusnah go,nakara me da
konfiguriram virtualna mashina ,mishka,modem i t.n. i kogato wece trqbwashe
da trygne izrewa ce nqkakyw modul...ne si spomnqm koj tocno neshto ot sorta
na VMMON ili ne]o takowa ne bil startiran....i mi pisna i powece ne sym se
zanimawal....ta towa e moq beden opit sys VMWARE-to....povelawam ti powece
uspeh