Re: lug-bg: VmWare

  • Subject: Re: lug-bg: VmWare
  • From: bkrosnov@xxxxxxxxxxxxxxxxxx (Boyan Krosnov)
  • Date: Mon, 24 May 1999 19:44:55 +0300

Hristo Georgiev wrote:

> Ami az se opitah da go instaliram.....t.e. go instalirah ama ne stignah do
> nikyde...pyrvo pri instalaciqta izrewa ce vmware-to bilo kompilirano  za
> kernel 2.2.1 a az sym bil sys 2.2.7...kakto i da e. Pusnah go,nakara me da
> konfiguriram virtualna mashina ,mishka,modem i t.n. i kogato wece trqbwashe
> da trygne izrewa ce nqkakyw modul...ne si spomnqm koj tocno neshto ot sorta
> na VMMON ili ne]o takowa ne bil startiran....i mi pisna i powece ne sym se
> zanimawal....ta towa e moq beden opit sys VMWARE-to....povelawam ti powece
> uspeh

Az go podkarah, che i dos mu instalirah. ideqta e che za da wyrwi
izobshto programkata trqbwa da se loadnat edni moduli. Ako si sys Slack
shte trqbwa da si oprawish init scriptowete sam zashtoto instalacionnata
programka gi slaga kato za SysVinit, koeto ne e sluchaq sys Slack-a.

Zabelejka otnosno VmWare-a, toj wsyshtnost ne e pylen hardware-en
emulator. Do kolkoto chetoh prosto polzwa wyzmojnostite na "modernite"
procesori(zaradi koeto nqma, nqma i da ima versiq za 9x, a tazi za NT
oshte ne e izleznala).

Boyan
For more send to lug-bg-request@xxxxxxxxxxxx a single word 'info'