lug-bg: PostScript, TrueType, LaTeX

  • Subject: lug-bg: PostScript, TrueType, LaTeX
  • From: sn@xxxxxxxxx (Svetoslav Nikolov)
  • Date: Sat, 5 Jun 1999 11:58:51 +0200

Galin Jordanov wrote :
> [...]
Ne sum go probval no shte go probvam.
Az izpolzvam PostScript poneje :
Printer serverite sa  SUN, DEC ili HP, i ne sa chuvali za True-Type ili
kirilica. Zatova izpolzvam Post-Script shriftove. Plius tova Star-Office,
programa koiato izpolzvam za da cheta Word dokumenti razbira samo
ot Type 1. Sashtoto se otnasia i za WordPerfect 8.

Iskam da blagodaria na Guentcho Skordev za adresa:
http://www.math.bas.bg/~nkirov/tex.html

Shte go probvam, vupreki che tam pishe "EmTeX", a tova koeto idva s
RedHat e teTeX. Moje bi s malko hakvane shte stane.

Paketat na LaTeX v RedHat 5.2 se nujdae ot malko nastroiki za da podkara
kirilica. Az lichno napravih neshto po vaprosa i polzvam kirilica. Programite
mktexmf i mktexnam se nujdaiat ot "patch"-vane. Az sum opisal kak stava
tova na adress :
http://www.it.dtu.dk/~sn/small_how_to.html
(Znam che stavam dosaden)

Tovko Lambrev wrote:
> Koyato si vadya i na printera - HP DeskJet
>400 (ne-postscript printer) - vsushtnost s printera nyamam mikakvi
>problemi, no ne e taka s ekrana mi. V mnogo ot shriftovete imam
>maimunski simvoli, drugi vuobshte ne gi vizhdam, a treti guchkat bukvite
>edna v druga. Znaeiki che shrifta e kirilishki moga da go polzvam kato
>sled kato nabera teksta s shrift, koito e perfecten, v momenta predi da
>go pusna na printera moga da go smenya i s takuv, koito e omazan (samo
>na ekrana) - na printera izliza perfectno.

Az imah problemi s "Timok". "Helvdl" i "Journal" obache izlizat dobre. Kakto
na ekrana, taka i na printera.  Purvo obache triabva da se instalirat
shriftovete v "X-servera". Sled tova v StarOffice. Edin ot problemite e
greshen ".afm" fail, opisvasht metrikite na shrifta.
V goreposochenata stranica sam slojil tezi  2 shrifta, koito polzvam dosta
uspeshno.

Pozdravi
Svetoslav
For more send to lug-bg-request@xxxxxxxxxxxx a single word 'info'