lug-bg: Otnosno postijeniqta po kiriliziraneto....

  • Subject: lug-bg: Otnosno postijeniqta po kiriliziraneto....
  • From: bkrosnov@xxxxxxxxxxxxxxxxxx (Boyan Krosnov)
  • Date: Sat, 05 Jun 1999 12:57:08 +0300

Yovko Lambrev wrote:
>Zdraveite,
>Nyamam nishto protiv kirilitzata - az licho ya vizdam pod moya Linux
>(mashinata mi e 100% bez Windows - neshto s koeto se gordeya), koito e
>kiriliziran - i konzolata, i X-a, i StarOffica, i TTF-shriftove, no
>vse pak mi se struva che ne e dobre da diskriminirame nyakoi ot nas.

Mojesh li da syberesh wsichko koeto si naprawil s Linux-a si na edno
mqsto, az shte se pogrija da go kacha na nqkoe po-centralno ftp w
bylgariq. A ako iska po-specialna procedura za kiriliziraneto na
otdelnite parcheta. Moje da se naprawi nqkakyf installer.
Syshto ako nqkoj drug ima osobeni uspehi s boreneto na toq problem neka
mi pishe mailche lichno.
Az shte se opitam da naprawq neshto, koeto samo go installpkg-wash ili
rpm -I-wash ili kakwoto e tam s dpkg-to, i to ti oprawq wsichko.

Boyan
For more send to lug-bg-request@xxxxxxxxxxxx a single word 'info'