Re: lug-bg: seminara

  • Subject: Re: lug-bg: seminara
  • From: jonimano@xxxxxxxxxx (mano)
  • Date: Wed, 16 Jun 1999 18:48:10 +0300

George Akabaliev wrote:

> Poradi slabia interes proiawen ot lista kym seminara na zhiwo w Stara
> Zagora, syobshtawam slednoto:
> 1. Seminara se reducira samo za sybota (19 juni), ot 13.00 dokolkoto
> izdyrzhim sledobed.
>   -- ot syrce se nadiawam wsi4ki starozagorci da dojdat na seminara.
>   -- i mnogo ot drugi gradowe
> 2. Adres: bul. "Hristo Botev" 117A (na prese4kata na Hristo Botev i Ruski,
> whodyt e otkym bul. Ruski), tel. 311 86; klub "Otworeno obshtestwo"
> 3. za tezi, koito shte prespiwat: ponezhe sa malko, skeleta obeshta da gi
> [...]

  Az shte doida na seminata sys sigurnost kakto i predishnia pyt .
Predpolagam che i drugi hoha shte doidat makar che oshte ne sa reshili .
Molia kajete kyde tochno shte byde i kak triabva da se stigne do tam za
horata, koito ne poznavat Stara Zagora.
Az shte se ugovoria s freeman i shte didem zaedno ili pone taka si islia ako
ne mu e problem.

10x

mano

For more send to lug-bg-request@xxxxxxxxxxxx a single word 'info'