Re: lug-bg: Linux compared to other OSes for enterprise computing...

  • Subject: Re: lug-bg: Linux compared to other OSes for enterprise computing...
  • From: bkrosnov@xxxxxxxxxxxxxxxxxx (Boyan Krosnov)
  • Date: Wed, 16 Jun 1999 19:14:14 +0300

Interesnoto e che tiq ne pokazwat wsyshtnost kolko uspeshno linux se
sprawq na mnogoprocesorni stancii, samo kazwat che nqma dokazatelstwo za
scalability-to i che vendorite(Redhat i Caldera) ne sa predostawili
dokazatelstwa (zashto trqbwa da predostawqt dokazatelstwa, nali dhbrown
gi testwat, ne vendorite), a SMP skalability e edinstwenoto neshto za
koeto sa prawili realni testowe. Kakto wsichki znaem Linux ima oshte
mnogo hlqb da qde w taq oblast.
Drugata mi zabelejka e che te goworqt za pc clienti, kato pod towa imat
w predwid pc-ta na windows9x. Hmm zashto li ? Ne ocenqwat linux kato
zamestitel na razprostraneniq OS na klientite. I oshte ne goworqt za
WinNT workstation, a do kolkoto mi e izwestno Linux w kombinaciq s
Workstation ima po-golqma proizwoditelnost ot Linux-Win98.
I oshte neshto, wkljuchili sa samo RedHat 5.2 i Caldera OpenLinux 2.2 .
Nishto ne se spomenawa za Debian, Slackware i t.n. za SuSE se gowori, no
kazwat che twyde kysno bili zabelqzali che e razprostraneno iz evropa i
po-naiztok. Kato RedHat 5.2 sa go testwali samo s 2.0.36 kernel.
hmmm....
Drugo neshto: Kato stawa wypros za Enterprice prilojeniq, zashto ne si
buildnat cqlata sistema sami, wse pak linux e edinstwenata ot
posochenite sistemi koqto go pozwolqwa, a te ne izpolzwat tazi
wyzmojnost. A s podhodqshti kompilatori proizwoditelnostta moje da se
wdigne do nqkolko pyti (ako predwaritelno se znaqt povechko neshta za
mashinata).

Toq report mi se struwa che ne e sledstwie na nqkakwi testowe pri
ednakwi mashini ami srawnenie praweno po hipotetichni parameri ot HORA.
Ako imate drugo stanovishte otnosno dhbrown kazwajte, ISKAM DA GO CHUQ!

Boyan
For more send to lug-bg-request@xxxxxxxxxxxx a single word 'info'