Re: lug-bg: Linux compared to other OSes for enterprise computing...

  • Subject: Re: lug-bg: Linux compared to other OSes for enterprise computing...
  • From: sn@xxxxxxxxx (Svetoslav Nikolov)
  • Date: Thu, 17 Jun 1999 09:44:19 +0200

> Toq report mi se struwa che ne e sledstwie na nqkakwi testowe pri
> ednakwi mashini ami srawnenie praweno po hipotetichni parameri ot HORA.
> Ako imate drugo stanovishte otnosno dhbrown kazwajte, ISKAM DA GO CHUQ!

 Iskam da otbeleja che tuk rabotia s povecheto ot testvanite opracionni sistemi
bez AIX. Rabotnite stancii sa s Linux. Samo tuk-tame ima NT, kadeto horata
izpolzvat niakoia specifichna programa kato PowerPoint ili Corel Draw.
Spored men doklada dosta tochno clasira operacionnite sistemi.
Az  imam i oshte edna malka zabelejka.

Linux moje da se re-bootne ot disketa, bez parola.
Vsichki diskove ot serverite se "mount-vat" i t.n. Saotvetnia chovek moje
da prochete chujdi failove, spisaka s parolite i t.n. Tova e dosta seriozen
problem sas sigurnostta, a ima kompanii koito sa isterichni na tazi tema,
da ne govorim naprimer za banki.
Kak si predstaviate server, koito se rebootva ot disketa bez parola i
choveka izvednaj ima prava na "Root" ?

 Lipsata na journal-na sistema sushto e seriozen neostatak, osobeno pri
"crash" na sistemata po vreme na failov transfer ( govorim za server ).

Spored men, za Linux e izkliuchitelno postijenie che veche vliza v kategoriata
na serioznite igrachi. Oshte poveche che Intel se naemat da pipnat gcc za
64 bitova poddrujka, SGI si "OpenSource"-naha failovata sistema.
Taka che ni ochakvat valnuvashti 1-2 godini v oblasta na konkurenciata
mejdu razlichnite OS.

Svetoslav

For more send to lug-bg-request@xxxxxxxxxxxx a single word 'info'