Re: lug-bg: pak za arendovanata linia s 98

  • Subject: Re: lug-bg: pak za arendovanata linia s 98
  • From: kristo@xxxxxxxxxx (Kristo Komsalov)
  • Date: Wed, 30 Jun 1999 14:38:26 +0200

Vladimir Sulov wrote:

> A nyakoi znae li dali mozhe i kak da se nastroi NT4 WS ili S da bade
> router na LAN kam Internet chrez PPP i bez LAN-kite da imat
> "istinkski" IP adresi? Ne iskam da polzvam proxy ili neshto takova...

Da towa sym go prawil.
Ima samo edin nacin.
1. imai predvid ce NT ne moze da rutira mezdu proizwolen
broi kontroleri 'towa ne e Linux' a samo mezdu 2
Cialata hitrost e da baindwas po 2 ip adresa na wseki kontroler.
Ne moga da ti kaza zasto e taka i ne sym go otkril az prosto
imah zelanie horata ot wyn da wlizat prez Nt to a i da
mogat da wizdat web i ftp wytresnite serveri, i mi bese pod ryka
podhodiastata kniga :-).
A i wytrsnite adresi triabwa da sa na edna mreza i estestweno zakonni
ako ste e cast ot internet.
A drugoto koeto otkrih na praktika e ce nai dobre da slozis
optimizacia na nt kato net ne kato f_server. I togawa rutiraneto
stawa byrzo i si iznesi wsicki klientski procesi na wytresnite masini,
zastoto proizwoditelnosta na nt symsem ste izcezne.
Ne razcitai na klientski servizi wyrhu nego.

Ama sto si ne naprawis nekoia staiga za 200$ na perfekten ruter
s Linux i sicko ste e kakto triabwa. Linuxa rutiraneto go nema za rabota

i wsekakwa staiga wyrsi rabota.

<HR>
<UL>
<LI>text/x-vcard \\\\\\\\\ \\\\: kristo.vcf
</UL>

For more send to lug-bg-request@xxxxxxxxxxxx a single word 'info'