Re: lug-bg: pak za arendovanata linia s 98

  • Subject: Re: lug-bg: pak za arendovanata linia s 98
  • From: skelet_bg@xxxxxxxxx (Georgi Georgiev)
  • Date: Wed, 30 Jun 1999 14:18:30 +0100 (BST)

--- Kristo Komsalov <kristo@xxxxxxxxxx> wrote:

> NT4 WS ili S da bade
> LAN-kite da imat
> ili neshto takova...

Ako imash predvid neshto kato 'Masquarade' tehnikata pri Linux, mai
niama nachin. Chetoh niakade che Win2000 ili Win98SE (novata versia,
deto izleze skoro) shte go praviat, ama ne sam siguren dali niama da e
proxy-usluga.

Izobshto mi se struva, che taz grupa se prevrashta vav
visokokvalificirana grupa za konsultacii po NT. Postoianno se zadavat
vaprosi za neshta, deto na Linux se praviat lesno, s evtin harduer i sa
jelezni, kak sashtite raboti da stanat na NT.

Ne e li razumno da ia prekrastim taia grupa na NTUG-bg, pone da
saotvetstvat imeto i sadarjanieto.
===
Skelet
        -------- http://people.bulgaria.com/skelet