Re: lug-bg: backup mail server

  • Subject: Re: lug-bg: backup mail server
  • From: kristo@xxxxxxxxxx (Kristo Komsalov)
  • Date: Tue, 20 Jul 1999 10:16:01 +0200

Ivailo Ivanov wrote:

> aide da ne se lujem :)
> vseki koito administrira poshtenski server moje da chete pismata na
> userite bez problemi...
> otdelen vupros e dali triabva da go pravi...
> rabotata e tam, che i az se natuknah na podobna zadachka... sbluskval li
> se e niakoi s poddurjane na vtorichen mail server? ideata e ako vruzkata
> kum dadena mashina propadne, poshtata da se poluchava na druga
> mashina...osobenoto e, che dvete mashini sa hostove v dva otdelni
> domeina i na tiah rabotiat dns-i obslujvashti imenno razlichnite
> domeini...
> [...]

Smqtam ce komentara mi e nekorektno izwaden ot konteksta.
Po towa wreme wyprosa bese postawen po sywsem drug nacin.
Log na celia mail wyw otdelen fail bez da razbirat potrbitelite
e nesto fundamentalno razlicno ot towa za koeto stawa duma w poslednite
niakolko pisma, to ima mnogo po razlicen smisyl ot towa da procetes
za razwlecenie pismoto na nekoi do gageto mu w WSA
Towa bez da go odobriawam go razbiram predi blizo 20 godini
i az hodeh da nadnicam po dupkite w ogradite na evinite plazowe.
Da se pravi wtori rezerwen mail server e normalno - ako ot
psuwni se zabremeniawase moite prowideri da sa stanali mnogodetni maiki
ili da sa si instalirali rezerven mail server.
No kogto napisah tozi komentar stawase duma za sywsem drugi nesta.

Pozdravi Kristo

<HR>
<UL>
<LI>text/x-vcard \\\\\\\\\ \\\\: kristo.vcf
</UL>

For more send to lug-bg-request@xxxxxxxxxxxx a single word 'info'