Re: lug-bg: Kernels and Linux

  • Subject: Re: lug-bg: Kernels and Linux
  • From: altea@xxxxxx (Mariana Kokosharova)
  • Date: Wed, 15 Sep 1999 13:31:17 +0300

Nikolaj Yourgandjiev wrote:

> Zasto wseki gowori za razlichni Linux-i, RH, Caldera, SuSe, Mandrake ...? Ta nali koda za
> kernela e edin i sast za wsichki tqh. Predpolagam, che razlikata e edinstwenno w opciite pri
> kompiliraneto.
> Ta sledowatelno edwa li e umestno da kazwame: edi koj si Linux e bagav, a edi koj si - ne e.
>
> ==================================================================

Zashtoto kernela e edin i susht, ama XWindowsa ne e;
Puk i kernela kato sors moze da e, ama posle se prekompilira s libc3;glibc2;glibc2.1 i poznaite
kato glibc2.1 zabozei koe vi otiva na cino????????
Daa ne govorim she  samo kernel njama, ima configurirane na kernel - poznaite koi ne sa si
svurchili rabotata i zashto povesheto predposhitat Slackware, a ne da kazem RedHat?
Ne znam pri vas kak e, vidyah strachno mnogo stranici na Linux Users Group v Bg, na koito se
vizda che sa praveni s Micro$oft Front Page - ei, izlagame se, dumata mi beshe che ako
povecheto ot vas izpolzvat LINUX KATO SERVER, to javno Slackware e idealen, no takiva kato men
, koito se mushat da vidjat v Linux dobra Workstation sa po-malko, a celta bi trjabvalo da e da
stavat poveche i poveche s vseki izminal den;
Taka she, neka po golemite specove si kazat dumata -za Workstation koi Linux e nai dobur ?-
javno SlackWare njama shans sred LAMERITE kato men, ama vse pak struva li si da se davat pari
za Caldera(objavena za Workstation na godinata) ili moze da se razchita na Mandrake 6 (2
workstation sled Caldera 2.2)?
Znam che tuk ne e mjastoto i kato mlado kuche trjabva da slusham, a ne da laja, ama toya spor
go cheta ot godina i ne proumjavam: za kakvo e spora?

Blagodarya za vnimanieto :-))))))))))))