Re: lug-bg: Kernels and Linux

  • Subject: Re: lug-bg: Kernels and Linux
  • From: tacho@xxxxxxxxxx (Stanislav Grozev)
  • Date: Wed, 15 Sep 1999 20:26:41 +0300

On Wed, Sep 15, 1999 at 07:43:18PM +0300, Mariana Kokosharova wrote:
<SNIP>
> inache hubavi neshta, samo ste dobavja kato LAMER she XWindows-a ne e edin i susht -

e stiga s toia typ termin 'lamer' de;-)

<SNIP> -
> abe tam njama takiva mazohisti i ot slackvare bjagat kato ot chuma, kogato mogat, ama za Workstation
> - e dosega nikoi ne se e pohvalil? Kade v BG ima debian - ot Spectur net njama da si go kupja stoto

az polzwam za workstation dwe mashini - ednata sys Slack4, drugata
s OpenBSD 2.5-current i niamam nikakwi problemi - gnome, netscape,
kirilica, wsichko si e po-reda... imai predwid obache che az sym
glavno bsd fen i kato takyv ne si padam po grafichni konfiguracii
kato linuxconf, i neshtata na suse, caldera, roothat i etc...
a, i ne smiatam che sym mazohist...;-)
makar che naposledyk wse poweche mi hareswa rock linux
(http://linux.rock-projects.com/) no towa si e moe mnenie

> muza mi 3 puti si preformatira diska i pak ne uspja da go kashi !!!!!!!!!!!!!!
> Imam i drugi vuprosi - ama za tova drug put !!!!!!!!!!!!!!

e, wsichko zawisi kakwo iskash ot edna distribucia - ako si kato mene,
i imash dosta opit w unix sveta (skromno kaza toi), to togava niama osobeno znachenie
kakwo tochno runwash - bilo to debian, redhat, slack, rock, caldera, mandrake,
ili niakoe ot bsd-tata - stiga da si naiasno s materiala.
ako si user (niama nishto losho w tova!!) - neznam, moje bi redhat ili
mandrake... dosta userfriendly sa, pone po moite predstawi
suse i caldera ne sym gi wijdal "na-jiwo", taka che za tiah
nishto ne moga da kaja.
debian spored men e naj-bogatata sistema, no az si hareswam slack-a.
inache sym zaklet fen na openbsd i winagi go predpochitam pred
koito i da e linux, no tova e edna druga tema, i ne iskam da zapochwame
flame war za gluposti;-)

tolkova ot mene, chao...

-tacho
   [i don't follow]