Re: lug-bg: Kernels and Linux

  • Subject: Re: lug-bg: Kernels and Linux
  • From: altea@xxxxxx (Mariana Kokosharova)
  • Date: Wed, 15 Sep 1999 19:43:18 +0300

Galin Jordanov wrote:

> :))))
> obache ima edno utochnenie ...
> kernela ne polzva glibc ili libc !!!!!!!!!!!!!!
> izpobshto ne mu puka kvo ti e glibc-to..
> toj ne mu izpolzva fun..
> vse pak toj se zarejda purvi ! predi glibc-to ....
>
> Galin Jordanov
>
> ==================================================================

Thanks for All;
Obsto vzeto - intersna diskusija ot kojato visna edin vupros -
vsichki mi kazvat che kernel-a ne polzva libc, glibc;
kak ste objasnite tova?
1.Tekushtata sistema e Mandrake GPL 5.3 s glibc 2.0.7(mai)
2. Vzema se PRM fail kernel-2.2.5 ot distribucija RedHat 6.0-alpha-alpha-alpha(s PC MAGAZINE)
3. Kato go upgradvash - i s rpm, i s glint i s kpackage ti dava greshka - abe ot vida che paketa
KERNEL-2.2.5 se nuzdae ot glibc2.1
?????????????????????????????????????
inache hubavi neshta, samo ste dobavja kato LAMER she XWindows-a ne e edin i susht -
znachi pri debian i slackware e X86Free-3.2, pri REDHat, Mandrake i Caldera e XF86 ot 3.3.1 do 3.3.2
i e RAZLISHNA versija v zavisimost ot distribucijata imam predvid 3.3.1-1; 3.3.3-14; 3.3.1-2 i t.n.

Inache za debian moze da ste pravi, njakude shetah che na zapad 30-40 % ot ISP serverite sa s Debian
-
abe tam njama takiva mazohisti i ot slackvare bjagat kato ot chuma, kogato mogat, ama za Workstation
- e dosega nikoi ne se e pohvalil? Kade v BG ima debian - ot Spectur net njama da si go kupja stoto
iskat 40$ zA 4 DISKA BEZ PODDRUZKA, A OT SPISANIETO - ne me razsmivaite :-))
muza mi 3 puti si preformatira diska i pak ne uspja da go kashi !!!!!!!!!!!!!!
Imam i drugi vuprosi - ama za tova drug put !!!!!!!!!!!!!!