  • Subject: Re: lug-bg: Kernels and Linux
  • From: vasil@xxxxxxxxxxxxxxx (vasil@xxxxxxxxxxxxxxx)
  • Date: Wed, 15 Sep 1999 23:02:07 +0300 (EEST)

On Wed, 15 Sep 1999, Mariana Kokosharova wrote:

> Thanks for All;
> Obsto vzeto - intersna diskusija ot kojato visna edin vupros -
> vsichki mi kazvat che kernel-a ne polzva libc, glibc;
> kak ste objasnite tova?
> 1.Tekushtata sistema e Mandrake GPL 5.3 s glibc 2.0.7(mai)
> 2. Vzema se PRM fail kernel-2.2.5 ot distribucija RedHat 6.0-alpha-alpha-alpha(s PC MAGAZINE)
> 3. Kato go upgradvash - i s rpm, i s glint i s kpackage ti dava greshka - abe ot vida che paketa
> KERNEL-2.2.5 se nuzdae ot glibc2.1
> ?????????????????????????????????????
Sega,KERNEL-a naistina ne se nuzhdae ot nisto - ako pomislish malko ,toj
trugva predi vsichko i nqma nachin da polzva glibc2.1 i da iska -prosto
rpm-to e napraveno taka (redhatovska mu rabota)
> inache hubavi neshta, samo ste dobavja kato LAMER she XWindows-a ne e edin i susht -
> znachi pri debian i slackware e X86Free-3.2, pri REDHat, Mandrake i Caldera e XF86 ot 3.3.1 do 3.3.2
> i e RAZLISHNA versija v zavisimost ot distribucijata imam predvid 3.3.1-1; 3.3.3-14; 3.3.1-2 i t.n.
Abe nqma znacheni kakuv e X-a pri uslovie che lesno se upgrade-va,osven
ako ne si na ultra bavna mashina ....a nqkoi distribucii (kato debian
naprimer) imat hilqdi udobni nachini za install prez mrezhata naprimre.
> Inache za debian moze da ste pravi, njakude shetah che na zapad 30-40 % ot ISP serverite sa s Debian
> -
> abe tam njama takiva mazohisti i ot slackvare bjagat kato ot chuma, kogato mogat, ama za Workstation
> - e dosega nikoi ne se e pohvalil? Kade v BG ima debian - ot Spectur net njama da si go kupja stoto
> iskat 40$ zA 4 DISKA BEZ PODDRUZKA, A OT SPISANIETO - ne me razsmivaite :-))
> muza mi 3 puti si preformatira diska i pak ne uspja da go kashi !!!!!!!!!!!!!!
:)))) Znachi,za slakware i debian -ami da kazhem che ako ne pozlvash linux
samo da si igraesh s mashinkata i imash vreme da otdelish,slakware e
super,shtoto shte izuchish vsichko ....Debian-a e ako veche si go
ponauchil i ne ti se zanimava s drebni raboti,ama pak ne e ot naj-lesnite
(vupreki che na mene mie  lubima i vsichkite mi serveri bez edin sa na
debian,kojto skoro go chaka upgare i reinstall :)))
 Za cd-to ot pc-magazine,svalash go na hdd,kopirash binary-all v/u
binary-i386 i se radvash :))) A naj-dobriq nachin e da si napravizh
mrezhov install - osven ako nqma adski bavna vruzka ,zashtoto otkakto ima
ftp.bg.debian.org i www.bg.debian.org nqma problemi s teq raboti.Kolkoto
do poddruzhkata - ima si hilqda mailing lista.Tehnicheskata poddruzhka na
linux si q pravqt samite linux useri :))) A za 3te preformatiraniq - az
sum napravil poveche kogato se opitvah da kacha WinNT predi okolo godina
i polovina (pone uspqh).

> Imam idrugi vuprosi - ama za tova drug put !!!!!!!!!!!!!!
Ami tq listata e za tova :)))

наши приятели

линукс за българи
http://linux-bg.org