Re: lug-bg: Luspeneto

  • Subject: Re: lug-bg: Luspeneto
  • From: v0rbiz@xxxxxxxxxxx (Victor Ivanov)
  • Date: Sat, 9 Oct 1999 17:50:05 +0200

linux-conf mu e mnogo xubavo napraven !
tova raboti i za v kushti, ne samo kato web server sus arendovana linuja!

dual up, inashe prosto sa si zagubili vremeto!

> [...]
>no v 6.0 raboti chudesno).
>
>Dva meseca administrirah Apache web server vurhu Red Hat 6.0 s PostgreSQL
baza
>danni vuv firmata v koyato rabotih togava i mashinata ne mi e suzdala i
gram
>problem. Vurti okolo 8 virtualni web-servera i dva elektronni
>magazina. Segashniya i administrator, koito mi e priyatel sushto ne se
oplakva.

>Ne me razbiraite pogreshno ama shtoto sme tolkova mnogo linux-adjiite daite
>da se ponacepim na redhat-adjii, slakuerajdii ili debianci. Ei tui po

Na edno porjadychno script-kidde sa mu nuzhni 5 min sled porednoto
poseshtenie na wootshell za da otrie novichyk Redhat *.*... sorry ama si e
taka. RedHat e bokluk bezpodoben. Rc-tata sa mu protivna istoria! Neznam
izobshto njakoj gledkal li e tam... Razbira se che vseki linux mozhe da se
odjala do neuznavaemost, za da byde zashtiten ot pikljovci wannabees i t.n.
Slacka osven che e malko po-stable (malko obache), e po-razbiraemo
slozhen... RedHat udrja na windows... brrr. Ama Linsuxa si e Linsux...
Serioznite hora polzvat FreeBSD...:^). Che kakvo mu ima? Instalaciata e
po-lesna ot tazi na RedHack, ima poveche paketi i ot SuxSe, po-stabilen e ot
Slack... pyk az lichno predpochitam djavolite pred pingvinite.
Ym, ne se opitvam da si natrapvam mnenieto btw, i az sym syglasen che ne
trjabva da se spori na tazi tema. Prosto mi stava njakak si gadno kato cheta
kak njakoj hvali takyv dokazan bokluk.

regards,
v0rbiz