Re: lug-bg: Luspeneto

  • Subject: Re: lug-bg: Luspeneto
  • From: v0rbiz@xxxxxxxxxxx (Victor Ivanov)
  • Date: Tue, 12 Oct 1999 11:01:45 +0200

>Niakoi tuk kaza che 50% ot developers polzvat RH - vkluchitelno i az, si go
polzvam
>zastoto dosega ne mi se e sluchilo da pusna nesto za kompilirane i da mi
kaze, che mu
>lipsva biblioteka, razbirase za internet voina RH nestava, no kakvo ot
tova.

napylno si prav, RH kompilira... ama az ne sym warrior/script kiddie ala
bala
mamka mu, az sym admin na ISP i mi e adski kofti kato me sybudjat v 2 prez
noshta, shtoto absolutno zatvorenia veche slack 4.0 pak e dal panic "aieee,
killed interrupt handler" i fs-a se e nasharil kat' koledna elha :((

>Za server mashina - OpenBSD - za spravka idete i vizte statistikite,
>kazvat , che niama registrirano hachvane na tazi OS i pishe zasto.

probvah go, no mi lipsvaha njakoi neshta... inache naistina stava za
server... ostajash go i spish spokojno.
mislja che i freebsd mozhe da mu se vjarva

>Taka che - niama miasto za kavga - da rabotim zaedno.

tova e celta, ama az ne moga se izrazjavam kato horata... pyk njakoi hora
samo tova chakat
>Iskam da pomolia niakoi ot organizatorite na  tozi list da mi prati
majordomo
>softwareto. I da pusnem edna maillista za OpenBSD  i FreeBSD lubiteli, na
men systo mi
>haresva i imam niakakvi predpochitania za server mashini.
>v0rbe ste e specialno pokanen pocheten chlen, a tuk ste si prodylzim
>linuxoidstvoto.

merci... ako imash qmail ne ti trjabva majordomo. pyk i qmail 'is fast like
a devil...', da ne govorim za stabilnost
>tova e.
>mapc@xxxxxxxxxxxx

regards,
v0rbiz