lug-bg: Date: Wed, 13 Oct 1999 10:33:11 +0200

  • Subject: lug-bg: Date: Wed, 13 Oct 1999 10:33:11 +0200
  • From: nikolav@xxxxxxxxx (Nikola Vodenicharov)
  • Date: Thu, 14 Oct 1999 23:26:59 +0300

Abe veche nyakolko pisma pisha i ne gi vizhdam da se poluchavat v grupata.
Sega pak probvam |i| shte go pratya i prez Hotmail za po-sigurno. A i dalgo
me nyamashe, byah na more i sam vi podgotvil edno spisache s vaproscheta:

1. Nyakoy probval li e RedHat 6.1 i k'vo mu e mnenieto. Sega sam sas 6.0 i
se chudya ima li smisal ot apgrade.
2. Kato vleza v internet chrez kppp pod potrebitelski akaunt ne moga da
pusna nito edna druga programa. Kato opitah da pusna primerno kedit s rxvt
nashia kaza "can't open display" ili neshto ot toya sort. Kato vlezna v
internet kato |root| problem nikakav.
3. Neshto ne moga da si instaliram StarOffice i vsyakakva pmosht mi e dobre
doshla. Malko e vstrani ot temata na grupata, no ako nyakoy mi kazhe nomer
za StarOffice 5.1 za Windows (s izvinenie) shte sam mu mnogo priznatelen.
4. Kak da si kiriliziram Corel WordPerfect
5. Kazhete nyakoya programa za konvetirane na TTF shriftove v Type1!

Mersi| predvaritelno.
Niki