Re: [lug-bg: Date: Wed, 13 Oct 1999 10:33:11 +0200]

  • Subject: Re: [lug-bg: Date: Wed, 13 Oct 1999 10:33:11 +0200]
  • From: boukov@xxxxxxxxxxxx (Petko Boukov)
  • Date: 15 Oct 99 01:43:56 PDT

"Nikola Vodenicharov" <nikolav@xxxxxxxxx> wrote:

>1. Nyakoy probval li e RedHat 6.1 i k'vo mu e mnenieto. Sega sam sas 6.0 i se
chudya ima li smisal ot apgrade.

Ami ako dadeno distro ti haresva, kakva prichina bi imal da otlagash
minavaneto kym sledvashtata mu versija. Za sebe si znam, che shte se
upgrade-na v momenta, v kojto go dokopam. Ako ne go napravish, to pone gledaj
da svalish i da instalirash tehnite 'security patches' kym 6.0 - te sa nad 20.
Tova e ako poddyrzhash server de, inache ne e zor. Za rab. stancija obache KDE
1.1.2 e naj-pipnatijat grafichen interface syshtestvuval njakoga za computer.

> Malko e vstrani ot temata na grupata, no ako nyakoy mi kazhe nomer
za StarOffice 5.1 za Windows (s izvinenie) shte sam mu mnogo priznatelen.

Taja rabota s nomerata e mnogo smeshna. Po vremeto kogato v CD-to na PC World
se pojavi SO5.1 az go bjah izteglil v rabotata. Kato idesh na tjahnata
stranica veche ne ti davat nomer, zashtoto versijata, kojato sega mozhesh da
izteglish, veche ne iska nomer. Zanesoh u doma setup.exe, setup.inf i razni
drugi, s koito smenih tezi ot CD-to, ama prodylzhava da iska nomer. Koj znae
ot koj file zavisi tova?

Petko

Get your own FREE, personal Netscape WebMail account today at http://webmail.netscape.com.