lug-bg: Forwarded mail....

  • Subject: lug-bg: Forwarded mail....
  • From: nick@xxxxxxxxxxxxxxx (freeman)
  • Date: Fri, 22 Oct 1999 09:55:11 +0300 (EEST)

                          ////
=========================(o o)========================
Powered By Unix       oOo  O  oOo       nick@xxxxxxxxx
======================== == == =======================

---------- Forwarded message ----------
Date: Thu, 21 Oct 1999 22:25:18 +0300 (EEST)
From: mano <mano@xxxxxxxxxxxxxxx>
To: freeman <nick@xxxxxxxxx>

Mnogo vreme mina ot kakto ne sym vi pital nishto i to po prostata prichina
che nikoi ne moja da otgovori na poslednia mi vypros otnosno sendmaila mi.
I po-dobre.
Triabvashe da mine mesec za da razbra kakvo tochno stava.
Ta shte zapochna ot nachaloto.
Do kyto biah na dial-up niamah nikakyv problem.
Sled kato pusnah naeta linia se poiavi slednia problem. Triabvashe da
pusna
sendmail i go pusnah. Okaza se obache che ne moga da prashtam fail s
poshtata demek atachment.
Pitah tuka i tam i nishto.
Da obache se okaza che problema mi ne e v sendmaila.
Okaza se che az ne moga da prashtam fail ot nikyde. Nito po ICQ, nito po
DCC, nito da uploadvam s FTP, nito niakoi moje da tochi neshto ot moito
FTP
daje stranicata mi naserver se zarejda bez snimkite.
I taka.......
Tuka v Pazardjik ima oshte edin server tochno kato moia, vyrzan kym
syshtia
provider i imaha absoliutno syshtia problem.
Mnogo vreme mislihme ot kyde moje da idva cialata taia rabota dokyto te
dnes
si preinstalirali Linuxa i vsichko im se opravilo.
Da ama az ne iskam da si preinstaliram Linuxa .
Sega te mogat da si prashtat failove na vsiakyde i ot FTP-to im moje da se
tochi a az ne moga :(
Znae li niakoi ot kyde tochno moje da idva celia problem.
Niamam firewall koito da spira neshto.
Iskam da kaja oshte che s priemaneto niamam nikakyv problem i s
prashtaneto
na text po e-mail.
Shte vi byda mnogo blagodaren ako mi pomognete da razresha toia skapan
problem koito mi se vlachi ot edin mesec.
Pozdravi

mano