lug-bg: Re: Forwarded mail....

  • Subject: lug-bg: Re: Forwarded mail....
  • From: koko@xxxxxxxxxxxxx (Nikolaj Yourgandjiev)
  • Date: Fri, 22 Oct 1999 11:54:08 +0300

> Mnogo vreme mina ot kakto ne sym vi pital nishto i to po prostata prichina
> che nikoi ne moja da otgovori na poslednia mi vypros otnosno sendmaila mi.
> I po-dobre.
> Triabvashe da mine mesec za da razbra kakvo tochno stava.
> Ta shte zapochna ot nachaloto.
> Do kyto biah na dial-up niamah nikakyv problem.
> Sled kato pusnah naeta linia se poiavi slednia problem. Triabvashe da
> pusna
> sendmail i go pusnah. Okaza se obache che ne moga da prashtam fail s
> poshtata demek atachment.
> Pitah tuka i tam i nishto.
> [...]

Towa da si preinstalirash Linuxa e maj naj-chestiqt sawet kojto moje da ti
dade edno ISP w Bulgariq :-(
Ne wqrwam prichinata da e w towa. Chestno kazano edwa li ste moga da ti dam
razumen sawet, ama ako ne si probwal opitaj slednoto:
- pogledni w /etc/inetd.conf, /etc/hosts.allow, /etc/hosts.deny
- pogledni prawata za dostap do fajlowete koito sa ti problemni - kartinkite
na Weba i t.n. Grupite koito imat prawa warhu tqh i saotwetno ti na koq grupa
si chlen
- za maila - ako si s RedHat (kakto sam i az) za sajalenie idwa s
konfiguriran uj pop3d no toj lipswa :-()

Az lichno mi se widq dosta obarkana dokumentaciqta na sendmaila i naprawo
instalirah Qmail. Da chukna na darwo dosega ne mi e prawila problemi.

Uspeh

  • Във връзка с:
    • lug-bg: QMAIL
      • Изпратено от: mapc@xxxxxxxxxxxx (mapc)