Re: : lug-bg:ceni

  • Subject: Re: : lug-bg:ceni
  • From: mspasov@xxxxxxx (Martin Spasov)
  • Date: Thu, 28 Oct 1999 03:27:07 +0300 (EET)

On Wed, 27 Oct 1999, Alexander Penev wrote:

> Emi na vuprosa ti shte zadam az vupros:
> Da rechem che si si kupil "power" nashina s 2 PII CPU, adaptec u2wscsi i iskash
> da slojish standarten APC UPS (za BG maj tova e ZADULJITELNO ).
> Kupuvash si RedHat 6.0 (v 6.1 veche moje da e drugo polojenieto)
> Bi li mi kazal na koja stranica shte poglednesh za da podkarash hem dvata
> procesora, hem UPS-a?
Mi.. maj (pone za mene) e polovin chas rabota..

> Vupreki che sum go pravil veche i to s uspeh bih platil 50$ na njakoj da mi
> napravi.
poweche hora kato teb w bulgaria :))

> Tip: smp Kernela kojto Radhat zarejda njama suport za ups. Znachi ili kernela da
> prekompilirash ili da izpolzvash drug paket za UPS.... e prijatno chetene v
> knigata (edna e mejdu drugoto)
> Mashinata kojato davam za primer e ABSOLUTNO standartna nali?
ma.. spored men wsichki tezi knigi trqwa da te dowedat do osmislqneto che
cheteneto e polezno.. a na diska ima install-guide (koeto maj e knigata w
html format) sumajti howto-ta, koito sum gi chel pone 3 puti wsqko (i
preporuchwam na wseki da prochete), man pages, /usr/doc/pacname-xxx, i
mnogo drugi.... lichno az ne preporuchvam na svoite priqteli da chetat
tezi knigi, zashtoto predi da e razbral kakvo e conzola i osnowni neshta
kato bash, toj veche click-a w X i kde/gnome i misli che tova e linux.. a
purvite predstavi na chovek mnogo trudno se razbivat.. eh.. malko se
otklonih ot temata :))

        Regards: Martin Spasov
                        (mspasov@xxxxxxx)

  • Във връзка с: