Re: lug-bg:ceni

  • Subject: Re: lug-bg:ceni
  • From: mspasov@xxxxxxx (Martin Spasov)
  • Date: Thu, 28 Oct 1999 03:18:54 +0300 (EET)

On Wed, 27 Oct 1999, Nikolay Mijaylov wrote:

>         Abe ot dosta wreme gledah i slushah,
> daje wi kazah, che spored mene server instalaciata struwa 100$.

mi.. bih kazal dobra cena, dawe w sruwnenie s Consultants-HOWTO..

>         Kakwo znachi da se podbiat cenite??? seki lamer moje da instalira
> Windows, nali taka??? No ne wseki moje da sliji Linux.... Dori i da go
> sloji,
> to togawa edwa li bi go konfiguriral prawilno.... Razbirate li mi IDEATA???
>         Koito znae kak da go instalira NIAMA da podbie cenata, Misla.
>         Koito NE znae niama da se probwa....

HEH.. za nqkoi install na RH bez config s Gay^H^H^H KDE i kppp se zachita
za linux instalaciq.. towa mowe da go naprawi i zaklet winblowz user s
malko pomosht po telefona, ot nqkoj dobur i chesten priqtel (eeeh, da si
bqh naprawil pulsow telefona, sega shtqh da kupq BTK, energoto i nqkoj
drug provider  -- tolkowa help mina prez negoo :))

>         W predishnoto mi bachkane beshe doshal chowek ot Ungaria, za
> da instalira i konfigurira dwe Alpha mashini. I mu se plashtashe po
> $1000/hour
> e mashinite oshte wurwat (estestwenno).

Hmm.. instaliral sum na digital 800 linux,.. (i sum dawal akul) .. hehe..
ama nali e za priqtel..

>         Koi w BG polzuwa linux??? linux counter-a (http://counter.li.org)
> kazwa 300,
> e az kazwam 2000, i kwo ot towa?
neka da razgranichim kakwo e definiciqta linux USER.. zashtoto ima hora
koito _MISLQT_ che polzwat linux kato sa procheli 10 stranici ot rh 5.1
guide na BG, i bootwat w linuxa ot wreme na wreme.. (wsqka visokosna
godina), a ako im hrumne neshto da prawqt, i kato im kawesh "mi wlez w
konzola" .. i toj pita.. "ama kwo e konzola ?" (btw twa s konzolata se
beshe sluchwalo i na chowek kojto se smqta che znae (gore/dolu) kwo e
linux.. !! :).. ta.. wsushtnost kwo e linux user ? .. neka da go
definirame..

>         Az mislia che ako se opredeli edna cena ot poriadaka na 50$ (WS) i
> $100 (server)
> towa e dobre, I che tazi cena nema da bude podbiwana.

mii.. nali shte wlizame w europe ? .. consultants-howto da ni orientira za
ceni.. mislq che e nad 50-100$ ... a i ako imate informaciq kolko e
tech-support (win/win nt) ot po-golemite firmi (w bg), shte e interesno da
go chuem.. mislq che e dosta poweche ot 50-100 ! :)

        Regards: Martin Spasov
                        (mspasov@xxxxxxx)