RE: FW: : lug-bg:ceni

  • Subject: RE: FW: : lug-bg:ceni
  • From: stoev@xxxxxxxxxxxxxxxxx (Julian Stoev)
  • Date: Fri, 29 Oct 1999 16:44:15 +0900 (KST)

On Fri, 29 Oct 1999, Christo Todorov wrote:

>   Ne go priemai vatreshno no ot 5 meseca firmata Digital ne sashtestvuva,
> a Compaq , deto kupiha axp tehnologiata i spriaha vsichki proekti svarzani s
> VMS, taka che 7.2 shte mu e posledna versia, no skoro niamada izchezne,
> shtoto gledam e  pati po-dobar ot NT nishto che Nt mu se pishe naslednik, no
> vse pak s politikata si Digital mu otriazaha badeshteto
>
>   I vse pak sam deto se kazva leko zapoznat s VMS i VAX/Alpha platformi
>
> neshto kato system ( tui e root a na VMS) me vodiat tuk :)

Az ne kazvam nishto za VMS. Bil sym samo polzuvatel na VMS i da si kaza
chestno ideiata na VMS mi e protivna, no moze i da gresha. Vyzmozno e i da
spirat da rabotiat po VMS.

Ne mi kazvash neshto novo po vyprosa za Digital. Vse pak pogledni tochno
ot kyde ti pisha i se doseti koi v sveta e edin ot osnovnite proizvoditeli
na Alpha procesori. Niakyde 2-3 etaza nad mene se raboti po tia vyprosi
dosta. Nishto chudno sled niakoia godina i az da si izkarvam hliaba tam,
ako resha i ako davat svestni pari, no tova ne e moiata oblast i tazi
alternativa e edna ot poslednite.

Obache moiata teze beshe protiv tova koeto kazvashe ti za graphical OS.
Zatova ti dade primera s mikrovylnova pechka i az ti otgovorih. Struva mi
se, che maj se syglasiavash s mene? ;)

Uspehi!

--JS