Re: : lug-bg:ceni

  • Subject: Re: : lug-bg:ceni
  • From: emotantiloff@xxxxxxxxxxx (Emil Tantiloff)
  • Date: Mon, 01 Nov 1999 14:21:00 PST

Hi-te, linux-agii

Malko sas zakasnenie za cenite - wseki se opitwa da slogi njakakwa granica -
50$ 100$ - a be hora ne ste li se zamisljali, che cenata e razlichna za
wseki - mi pomislete si samo - ako firma (kakwato i da e tja) iska da si
kupi Win NT + 10 rab st. (primerno) kolko shte im izleze +cenata za servera
+ cenata za client - licenziite?

okolo 1000$ - i ako slogim pari za mail serveri i t.n.

az lichno dosega sam wzel ot njakolko mesta po 300$ za instalacija na linux
server-i. Na njakoi mesta nishto ne sam wzel.
na drugi i dosta po malko pari  - waprosa e kato si poiskate - dali shte wi
gi dadat - ako mogete da iztiskate poweche pari - evala.

Shto se otnasja za podbiwaneto - mi to e jasno - winagi sashtestwuwa
werojatnost njakoj da dade po niska cena ot washata. Twa e normalno - ne e
prijatno no e normalno. Za etika e trudno da se gowori i ne mi se podhwashta
taja tema. Shte wi dam edin primer - predi wreme dojde edin chowek, kojto
iskashe da mu instaliram linux - njamashe da mi plati - pusnah mu go bez
pari - wigdate li az sam saglasen da pusna linux i free stiga twa da pomogne
na poweche hora da se zapoznajat sas sistemata. Instalacijata ne mi otne
nito poweche nito po-malko wreme i nervi ot instalaciite na tezi ot koito
wzeh 300$. Prosto ako ne im bjah wzek 300$ za linux - te shteshe da dadat
2000$ za Win - komentari?

A i ako njakoj wi dade 10 000$ za instalacija ne se kolebajte - swarshete si
dobre rabotata i mu wzemete parite - za intelektualnijat trud njama granici
( a i kak mislite da si kupite BMW)

:))))

Best Regards

Emo