Re: : lug-bg:ceni

  • Subject: Re: : lug-bg:ceni
  • From: zezo@xxxxxxx (Cvetan Ivanov)
  • Date: Tue, 02 Nov 1999 03:42:09 +0200

Emil Tantiloff wrote:

> taja tema. Shte wi dam edin primer - predi wreme dojde edin chowek, kojto
> iskashe da mu instaliram linux - njamashe da mi plati - pusnah mu go bez
> pari - wigdate li az sam saglasen da pusna linux i free stiga twa da pomogne
> na poweche hora da se zapoznajat sas sistemata. Instalacijata ne mi otne
> nito poweche nito po-malko wreme i nervi ot instalaciite na tezi ot koito
> wzeh 300$. Prosto ako ne im bjah wzek 300$ za linux - te shteshe da dadat
> 2000$ za Win - komentari?

i az sum na takowa mnenie. poneje malko ot nas imat osobena zasluga za
napisvaneto na OS-a i prilojeniqta, pone moje da si pozvolim da
populqrizirame linuxa bezplatno ot vreme na vreme. a kato se uvelichi
populqrnostta se uvelichava i broq na potencialnite klienti (edin vid
zaribqvane :). A smetkata s cenite e mnogo pravilna. Sistemata trqbva da
hem po-dobra, hem po-evtina. Ako nqkoj trqbva da se izrusi za instalaciq
i dve godini support na linux tolkova pari kolkoto mu struva windowsa, i
osven tova e windows fan - poznajte kakvo shte izbere...

osven tva po - sushtestveno spored men e kachestvoto na rabotata - kato
napravite neshto posle horata da ne psuvat 'shibaniq linux', kojto ne
hodel kato horata, shtoto sum chuval i takiva prikazki. taka che s pari
ili bez pari - predi vsichko ne si ostavqjte rucete.

btw otnosno pazara, podbivaneto i etc. smqtam, che ako instaliram linux
(pochti) bez prai burkam osnovno w sobstweniq si job, a ne v nechij
drug. Moite znaniq sa si moi, i sum gi pridobil ne samo s edinstwenata
cel da pravq pari ot tqh, ami i da pomogna i na nqkoj drug.

zezo

  • Относно:
    • Re: : lug-bg:ceni
      • Изпратено от: emotantiloff@xxxxxxxxxxx (Emil Tantiloff)