lug-bg: problem

  • Subject: lug-bg: problem
  • From: penko@xxxxxxxx (Penko)
  • Date: Tue, 2 Nov 1999 13:43:23 +0200

Zdrasti na wsichki w grupata. Otdawna sledq problemite koito se raziskwat no
taka i ne uspqh da otkriq  otgowor na moq problem. Towa razbirase mozhe da e
taka ponezhe samo ot nqkolko meseca se zanimawam s Linux, kojto sym si go
instaliral sam. Eto i za kakwo stawa duma :
 /1/ systemata mnogo chesto zabiwa kogato rabotq s X i to do takawa stepen
che prosto ne mi ostawa izbor da ne reset-na PC-to ot butona. Restartira mi se
samovolno i Enlightmenta i KDE, dori se rebootwa  cqloto PC.
/2/ pri startirane na MC mi dawa segmention fault,  a ponqkoga oshte pri
startiraneto na linuxa.
  /3/ posleden wypros, za da ne stawam dosaden, kak moga da naprawq bez da si
prekompiliram jadroto da ne mi se zarezhda nikakyw Sound. Prosto zwuka da byde
izkljuchen za wsicki prilozheniq.

   Znam che mozhe bi towa sa elementarni waprosi dokolkoto razbrah powecheto
ste Sys Admin-i, no za men e wazhno da si naprawq systemeta stabilna.
P.P.
malko danni : az sam na RedHat 6.0 kernel 2.2.5-15
dynoto mi e SiS- videochip SiS 5597/98 za kojto na sym siguren che sym izbral
prawilnite opcii.

  • Във връзка с: