Re: lug-bg: problem

  • Subject: Re: lug-bg: problem
  • From: mspasov@xxxxxxx (Martin Spasov)
  • Date: Sat, 6 Nov 1999 19:47:31 +0200 (EET)

On Tue, 2 Nov 1999, Penko wrote:

> Zdrasti na wsichki w grupata. Otdawna sledq problemite koito se raziskwat no
> taka i ne uspqh da otkriq  otgowor na moq problem. Towa razbirase mozhe da e
> taka ponezhe samo ot nqkolko meseca se zanimawam s Linux, kojto sym si go
> instaliral sam. Eto i za kakwo stawa duma :
>  /1/ systemata mnogo chesto zabiwa kogato rabotq s X i to do takawa stepen
> che prosto ne mi ostawa izbor da ne reset-na PC-to ot butona. Restartira mi se
> samovolno i Enlightmenta i KDE, dori se rebootwa  cqloto PC.
> /2/ pri startirane na MC mi dawa segmention fault,  a ponqkoga oshte pri
> [...]

mi.. kato nachalo za preporuchwane e compilaciq na kernel-a, drugo koeto
bi pomognalo e do kude zabiva sistemata -- X, kato te ostava w kofti revim
i t.n ili pulen halt.. (Magic SysRq pomaga w tezi sluchai) ..

wiw dali ne ti pregrqwa procesora (ako e overclocknat mowe da e zaradi
twa, no ne mi se vqrva, wse pak linux izpolzwa hlt).. i drugo
koeto mowe i da e problema..
pri compilaciq na neshto po-golqmo wiw dali ne ti dava sig9 .. ako e twa
ima si howto za nego -- naj chesto e problem s pametta..

>   /3/ posleden wypros, za da ne stawam dosaden, kak moga da naprawq bez da si
> prekompiliram jadroto da ne mi se zarezhda nikakyw Sound. Prosto zwuka da byde
> izkljuchen za wsicki prilozheniq.

redaktirash /etc/conf.modules i promenqsh:
alias char-major-14 off

drugo koeto e vazno za rh e che ot rc.sysinit pravi edin grep na
conf.modules i ako otkrie options sb/opl3 se opitva da pravi modprobe
sb/opl3 (t.e da puska zvuk..) twa e..

        Regards: Martin Spasov
                        (mspasov@xxxxxxx)

  • Във връзка с: