Re: lug-bg: Certifications of Linux Administrator ...

  • Subject: Re: lug-bg: Certifications of Linux Administrator ...
  • From: mspasov@xxxxxxx (Martin Spasov)
  • Date: Sat, 6 Nov 1999 19:13:15 +0200 (EET)

On Thu, 28 Oct 1999, kay wrote:

> Izwinqwaj, no test w kojto polowinata wyprosi sa "za kakwo se izpolzwa X
> opciqta na programata Y" ili "kakwa e razlikata mevdu licenza na BSD i GPL2" e
> pylna glupost. Imashe nqkyde iz web-a edin test za Unix administratori, 2 ot
> wyprosite bqha:
>
> n.   Sigurni li ste, che w sistemata wi nqma piratski softuer?
> n+1. ... zashtoto ste kompilirali wsichko ot source?

HEh! :)

> i t.n., wse w toq duh. (maj beshe na http://satanic.org, ama ne sym siguren).
> Towa, koeto iskam da kava e, che tekmetrics nishto ne oznachawa za men.
> Po-skoro wseki da kave s nqkolko dumi kakwi sistemi e instaliral, kakwi uslugi
> poddyrva - naprimer:
>
> ".. instaliral SAMBA server s authentikaciq ot NT PDC, dial-up server s IPv6
> support, kojto e swyrzan s tunel kym 6-bone, ..."

Mi.. mislq che po-waznoto e sposobnostta da mowe da se oprawq pri
standartni i nestandartni usloviq, i da si ima izgraden stereotip na
mislene za namirane na resheniq.. rqdko instalaciq step 1, 2, 3 stava na
wsqka mrewa/pc .. a i tova che wednuw e napraveno, ne oznachawa che 2-ri
put pri drugi usloviq shte e taka..

        Regards: Martin Spasov
                        (mspasov@xxxxxxx)