Re: : lug-bg:ceni

  • Subject: Re: : lug-bg:ceni
  • From: mspasov@xxxxxxx (Martin Spasov)
  • Date: Sat, 6 Nov 1999 19:04:12 +0200 (EET)

On Thu, 28 Oct 1999, Alexander Penev wrote:

> Koe e polovin chas rabota, Da instalirash cjalata sistema ili da prekompilirash
> kernela ili ......?

e, wse pak zawisi na kwo go instalirash, obiknovenno az compiliram kernela
na susedna/moq mashina dokato instaliram na drugata..
ne otnema poweche ot polovin (maximum edin) chas..

> az ne sum v BG
heh.. :))

> ..ne razbiram kakuv e izvoda ot tova gore? Che 50$ sa mnogo ili ?????

mi, ideqta mi e che zavisi za kakyw potrebitel stawa wupros, ako edin
chowek, kojto se interesuwa ot linux, i .. primerno sled 1 godina rabota s
nego _ima_ veroqtnost da napishe/contributne neshto svqstno -- to az bih
mu instaliral sistemata za po-malko ili bez pari (eh, nadali biha stoqli
taka neshtata w usa/izwun bg) no ako toj prosto iska da ima rabotesht
server/workstation i go interesuwa edinstweno commersialnata strana na
wuprosa.. 50$ ne sa mnogo..

        Regards: Martin Spasov
                        (mspasov@xxxxxxx)