Re: lug-bg: traffic balance

  • Subject: Re: lug-bg: traffic balance
  • From: luben@xxxxxxxxxxx (luben karavelov)
  • Date: Tue, 09 Nov 1999 23:26:02 +0200

Cvetan Ivanov wrote:

> tova e i gore-dolu edinstvenoto reshenie. drugite varianti sa da se
> oturvesh ot ediniq provider, ili da se zahvanesh s edni takiva istorii
> kato sobstveno AS i BGP eventualno, ama tova e kosmata istoriq i e
> opravdano samo pri seriozen traffic, shtoto inache golqma chast ot nego
> shte otiva za routinga, a ima i drugi griji.

> ami Alex Kuznetsov oshte ne e napisal. chakame go s neturpenie :) inache
> se namira tuk-tam po neshto, ama mnogo nepulno.
>
> zezo

10x za saveta,
az si mislia dali tova niama da stane s NAT - da maskiram
polovinata IP-ta v ednata mreza, a drugata polovina v
drugata i da gi source-route-vam prez razlichni gw (za da
ne se vrashtat otgovorite na zaiavkite ot ednata mreva prez
gateway-a na drugta). Triabva da go pomislia dobre i ako
stane shte pisha.

chao
Luben