Re: lug-bg: Netscape Communicator

  • Subject: Re: lug-bg: Netscape Communicator
  • From: stoev@xxxxxxxxxxxxxxxxx (Julian Stoev)
  • Date: Mon, 15 Nov 1999 06:37:40 +0900 (KST)

On Sun, 14 Nov 1999, Peter Valtchev wrote:

> Ami ako si mislia za sashtoto neshto (java)... versiata na netscape niama
> zna4enie. Kakavto i da slojish niama da se promeni nishto.
> Zna4i pusni go netscape ot xterm i zaredi niakoia stranica s java (ne java
> script, a java) i shte ti go "killne", kato ti dade "Bus error". Ne znam na
> kakvo se dalji tova no i az se 4udih dosta ... predi 3 dena mi beshe
> stanalo taka i disable-nah javata, no v momenta kato probvam - opravilo se
> e, ne znam kak. drugo reshenie osven disable java ne znam :)
> E, ne znam kak da ti pomogna, no ... niakoi ako znae - liubopitno mi e i na
> [...]

Libc5 versiite na netscape sa mnogo po-stabilni. Glibc pravi magarii.
Probvaj s netscape za libc5. Ima takiva na ftp-to na netscape.

Az sym s 128 RSA bitova US versia ot replay.com
ftp://ftp.zedz.net/pub/crypto/browsers/128bit/CommunicatorUS-v470/unix/communicator-v47-us.x86-unknown-linux2.0.tar.gz

na Debian-unstable. Instalirah si i libc5 bibliotekite i gotovo.

--JS