Re: lug-bg: Problem s Internet

  • Subject: Re: lug-bg: Problem s Internet
  • From: nikolav@xxxxxxxxx (Nikola Vodenicharov)
  • Date: Sun, 14 Nov 1999 22:45:54 +0100

> Tova e veroiatno KOI8 kirilica. Aide ako shte e na kirilica, pone da e na
> win1258.
>
> Taka chetejki samo latinicata mi se struva, che komandata xhost moze bi bi
> mogla da pomogne na avtora.
>
> --JS

ÎÉËÁË×Á
ÐÒÏÂÌÅÍ.

Abe towa maj ne go razbrahte, wypreki, che izpolzwah Windows 1251. Eto
powtorenie na latinica:
Kogato vlezna ot potrebitelski account v Internet ne moga da pusna nikakva
druga programa dori i sled kato izlyaza ot Internet. Kato root nyama
problem.
Opitah da pusna Kedit prez predvaritelno otvorena konzola i eto k'vo se
poluchava
----------------
bash$ kedit
Xlib: connection to ":0.0" refused by server
Xlib: client is not authorized to connect to server
kedit: cannot connect to X server :0
 A sega weche dori i do tam ne moga da stigna shtoto wchera si smenih dynoto
i modema otkazwa da trygne. Toj i sys staroto ne shteshe, no sled "setserial
/dev/modem IRQ 10" stana. Sega izredih wsichki IRQ-ta (ot 0 do 100 :-)), no
ili kazwa, che sa zaeti ili gi priema no bez efect. Kppp pak si kazwa
"Sorry, the modem is bussy". Dynoto mi e Acorp s Ali Aladdin chipset, a
modema 33,600 ISA Plug and Pray - Rockwelski. Dajte njakawa ideja