Re: lug-bg: Problem s Internet

  • Subject: Re: lug-bg: Problem s Internet
  • From: stoev@xxxxxxxxxxxxxxxxx (Julian Stoev)
  • Date: Mon, 15 Nov 1999 07:27:37 +0900 (KST)

On Sun, 14 Nov 1999, Nikola Vodenicharov wrote:

> ÎÉËÁË×Á
> ÐÒÏÂÌÅÍ.
>
> Abe towa maj ne go razbrahte, wypreki, che izpolzwah Windows 1251.

Abe iskash li da se razrovia i da ti pokaza headera koi8 v e-maila ti?
Sledvashtia ti mail vednaga sled tozi na koi8 beshe na win1251.

> Eto
> powtorenie na latinica:
> Kogato vlezna ot potrebitelski account v Internet ne moga da pusna nikakva
> druga programa dori i sled kato izlyaza ot Internet. Kato root nyama
> problem.
> Opitah da pusna Kedit prez predvaritelno otvorena konzola i eto k'vo se
> poluchava
> ----------------
> bash$ kedit
> Xlib: connection to ":0.0" refused by server
> Xlib: client is not authorized to connect to server
> kedit: cannot connect to X server :0

Sega ostava da kazesh i kakvo znachi tochno "vlezna ot potrebitelski
account v Internet". I da si kazesh i distribiciata (RedHat, Debian,
Slack) i versiata. Obyrni vnimanie, che poslednoto e po-lesno ot tova da
izbroish versiite na vsichko v /bin, /sbin /usr/bin, /usr/sbin i X
programite i vsichki biblioteki, no ako taka ti haresva poveche...

Ne me razbiraj pogreshno. Ne go pisha tova seriozno. Obache triabva da
dadesh i niakakva informacia za sistemata si kato zadavash vypros. Inache
triabva na 6-to chuvstvo da ti se otgovaria.

--JS