Re: lug-bg: Netscape Communicator

  • Subject: Re: lug-bg: Netscape Communicator
  • From: borko_stoev@xxxxxxxxx (Boris Stoev)
  • Date: Mon, 15 Nov 1999 03:05:58 -0800 (PST)

znachi i az imah syshtiq problem samo che na Linux
mashian ami na FreeBSD neshtata se oprawiha kogato si
izteglih
navigator-v47-export.x86-unknown-freebsd.tar.gz i go
iztalnah . Neznzm tochno ama mislq che polzwa drugi
biblioteki

I sega se dyni ot wreme na wreme s priqtnoto message:
Core dumps ama:)))))

Boris